26 feb. 2011

Information vid beställning

Beställning görs via kommentarer, där kan även önskemål skrivas, skriv med mailkontakt. Där efter hör jag av mig via mail, då kommer jag även att kunna uppskatta leveranstid & eventuellt pris.

Då jag endast är en amatör bortsäger jag mig ev skillnader på bild och produkt (ex så kan garnkvalitet komma att ändras, samt förbättringar tillkommer m.m).
På grund av att jag har detta på en hobbynivå kan det bli lite längre leveranstider än vanligt men allt detta kommer jag att informera om vid mailkontakten

För att alla skall bli så nöjda som möjligt så fotar jag varan och mailar den till köparen innan jag skickar den. Då kan ev förändringar/justeringar göras.

All betalning sker efter överenskommelse.

Porto betalas av köparen om inget annat anges.



//Virkad & Vrickad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar